Τρόποι Πληρωμής

Η εξόφληση γίνεται με μετρητά, χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς των συνεργαζόμενων τραπεζών. Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα με τις πιο σύγχρονες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια συναλλαγών. Αναλυτικότερα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας η Εταιρεία παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:


Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς εντός 2 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του επιβεβαιωτικού μηνύματος λήψης της παραγγελίας:


• ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ - IBAN: GR2901106600000066000121229

• ΠΕΙΡΑΙΩΣ - IBAN: GR6601720480005048075643021

• ALPHA ΒΑΝΚ - IBAN: GR7201401330133002320008652

• EUROBANK - IBAN: GR9002606280000180200183233


Στο καταθετήριο, στη θέση αιτιολογία ο πελάτης/χρήστης οφείλει να αναγράφει την επωνυμία εταιρείας και τον αριθμό της παραγγελίας που αναγράφεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει τη λήψη της παραγγελίας από την Εταιρεία μας. Η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση που δεν μπορεί να ταυτοποιήσει την υποβληθείσα από εσάς παραγγελία με καταβληθείσα πληρωμή, εφόσον στην κατάθεση δεν αναγράφονται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός της παραγγελίας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση παρακαλούμε μετά την κατάθεση να αποστέλλετε το καταθετήριο μαζί με το όνομα τιμολόγησης στο mail sales@pgm.gr.


Η παραγγελία προχωράει προς διεκπεραίωση μετά την εμφάνιση του κατατεθέντος πλήρους ποσού στον λογαριασμό της Εταιρείας. Σε περίπτωση που η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη λήψη του επιβεβαιωτικού μυνήματος ή στις περιπτώσεις που το προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας από την ειδικότερη προθεσμία που θα ταχθεί στον αγοραστή κατά την επικοινωνία του με την Εταιρεία, η παραγγελία και η αγοραπωλησία θα ακυρώνονται τελείως, το δε προϊόν θα αποδεσμεύεται. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προβείτε σε νέα παραγγελία.


Με αντικαταβολή

Επιλέγοντας τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή" η πληρωμή της παραγγελίας θα γίνει κατά την παράδοση στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών με μετρητά. Το επιτρεπόμενο κάθε φορά όριο για την εξόφληση προϊόντων με μετρητά προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.


Μετρητά ή με κάρτα (pos)

Εξόφληση με μετρητά ή με κάρτα (μέσω pos) στο φυσικό κατάστημα της Εταιρείας (οδός Λευκωσίας 68, Περιστέρι Αττικής) εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη λήψη του email ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο φυσικό κατάστημα, κατόπιν συνεννοήσεως με την Εταιρεία. Το επιτρεπόμενο κάθε φορά όριο για την εξόφληση προϊόντων με μετρητά προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Η Εταιρεία μας οφείλει να παραδώσει το προϊόν σε οποιοδήποτε πρόσωπο εμφανιστεί ενώπιον του φυσικού καταστήματος και καταβάλλει το αντίτιμο για συγκεκριμένο αριθμό παραγγελίας που έχει γίνει μέσω e-shop και απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν παράδοση σε τρίτο πρόσωπο.


Στην περίπτωση που παρουσιαστεί ενώπιον του διανομέα στη διεύθυνση παράδοσης που έχετε δηλώσει, ή ενώπιον του φυσικού καταστήματος, πρόσωπο, το οποίο δηλώσει ότι ενεργεί στο όνομα και για λογαριασμό σας, κατόπιν σχετικής προφορικής εξουσιοδότησής σας, τότε ευλόγως λογίζεται από τον διανομέα ή τον υπάλληλο του καταστήματος μας ότι ενεργεί υπό την ιδιότητα αυτή. Για την ασφάλεια των συναλλαγών, τα προσωπικά στοιχεία του παραλήπτη (ονοματεπώνυμο και υπογραφή) θα σημειώνονται από τον ίδιο τον παραλήπτη στο τιμολόγιο, θα καταγράφονται από τον υπάλληλο που παραδίδει το αγορασθέν προϊόν και θα τηρούνται κατά τα προβλεπόμενα στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Απορρήτου.